سازش‌ناپذیری و قدرت دفاعی ایران؛ عوامل پیش‌برنده کشور
کد خبر: 3752869
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
آیت‌الله میرعمادی:

سازش‌ناپذیری و قدرت دفاعی ایران؛ عوامل پیش‌برنده کشور

گروه سیاسی و اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مهمترین عوامل عظمت و پیشرفت کشور، اظهار کرد: عظمت ملت، قدرت دفاعی و سازش‌ناپذیری ملت ایران مهم‌ترین عوامل پیش‌برنده کشور هستند.

 سازش‌ناپذیری و قدرت دفاعی ایران؛ عوامل پیش‌برنده کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، اظهارکرد: امام سجاد راوی و شاهد واقعه خون بار کربلا بوده است که پس از شهادت امام حسین(ع) خون شهدای کربلا را حفظ و ماهیت کثیف، ظلم و تجاوزگری بنی‌امیه را برملا نمود.
وی با اشاره به اینکه امام زین‌العابدین(ع) در کوفه و شام نهضت عاشورا را احیا کرد و نگذاشت خون امام حسین(ع) و یاران باوفایش در زمین کربلا باقی ماند کمااینکه آن حضرت مکتب عاشورا را زنده نگه داشت.

دفاع از دین و ابلاغ نهضت عاشورا؛ وظایف تبلیغی امام سجاد(ع)

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که بعد از ۱۴ قرن هنوز مکتب عاشورا زنده نگه داشته شده است، تصریح کرد: دفاع از دین و ابلاغ نهضت عاشورا مهم‌ترین وظایف تبلیغی امام سجاد(ع) بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تبریک فرارسیدن هفته ناجا، نیروی انتظامی را سازمانی مردمی و خدمتگزار عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی نهادی برآمده از بین مردم، پاسدار امنیت و اقتدار کشور است.
امام جمعه خرم‌آباد، پاسداری از دستاوردهای انقلاب، صیانت از نظم و قانون، تامین آسایش عمومی و فردی جامعه را از وظایف شاخص نیروی انتظامی برشمرد و گفت: از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی گستردگی وظایف آن است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که مسئولیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است، در میان نیروها و مجموعه کسانی‌که در کشور خدمت می‌کنند هیچ نهادی به اندازه نیروی انتظامی وظیفه گسترده ندارد، تصریح کرد: حفظ امنیت و اقتدار کشور بر عهده نیروی انتظامی است.
این مفسر قرآن کریم به تقدیم ۱۵ هزار شهید توسط ناجا اشاره کرد و ادامه داد: مقابله با اخلال‌گران نظم و امنیت، قاچاقچیان مواد مخدر از شاخص‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.
وی به اجتماع بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در لرستان اشاره کرد و با ذکر این مطلب که این اجتماع یک مانور اتحاد و حرکتی امیدبخش بود، تصریح کرد: اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان لرستان در دهکده مقاومت اعلام آمادگی برای مقابله با هر توطئه دشمن بود.

اعتقاد و باور به ظرفیت بسیج؛ حلال مشکلات کشور

آیت‌الله میرعمادی اعتقاد و باور به ظرفیت بسیج را حلال مشکلات کشور دانست و با ذکر این مطلب که باید از ظرفیت بسیج استفاده شود، تصریح کرد: بسیج یک ظرفیت پایان‌ناپاپذیر برای کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ما، باید ظرفیت بسیج را باور کنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین عناصر عظمت انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران، اقتدار ایران و قدرت دفاعی و سازش ناپذیری ملت ایران است.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که حمله موشکی سپاه به مواضع داعش موجب غرور ملی شد، اظهارکرد: ما در راه تامین امنیت کشور با کسی تعارف و سازش نداریم و خط قرمز کشور امنیت است.

انتهای پیام

captcha