امنیت بر عبادت مقدم است
کد خبر: 3752148
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

امنیت بر عبادت مقدم است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه که شهدای امنیت برای مردم از تقدس و ارزش والایی برخوردار هستند، گفت: برای امنیت شهدای زیادی تقدیم کردیم این در حالی است که در قرآن امنیت مقدم بر عبادت است.

برخورداری نیروهای مسلح از ایمان و ولایت‌پذیری/ امنیت بر عبادت مقدم است

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، در نخستین کنگره ۴۵۶ شهید نیروی انتظامی استان لرستان که امروز، دهم مهرماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با بیان اینکه نیروی انتظامی پناهگاه مردم است، اظهار کرد: در حوادث و اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد با اولین جایی‌که ارتباط برقرار می‌شود نیروی انتظامی است.
وی نیروی انتظامی ملجأ مردم برشمرد و با ذکر این مطلب که نیروی انتطامی حافظان نظم و امنیت در جامعه هستند، اضافه کرد: در همه حوادث و توطئه‌ها مانند ترورها، مبارزه با قاچاقچیان، ماجرای فتنه و در مرز و نگهبانی از مرز، نیروی انتظامی شهید تقدیم کرده است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که در حادثه تروریستی اهواز نیروی انتظامی پناهگاه و جان پناه مردم قرار گرفت، تصریح کرد: نیروی انتظامی ما با صلابت و استقامت در راه حفظ امنیت و نظم عمومی تلاش می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که امروز آن‌چه که باعث سربلندی ایران اسلامی است برخورداری از قدرت دفاعی قوی است که نیروهای مسلح ما از آن برخوردارند، تصریح کرد: امروز ایستادگی و استقامت نیروهای مسلح در برابر توطئه دشمنان و هجمه بیگانگان برای همه عیان است.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که امروز نیروهای مسلح از قدرت ایمان و ولایت و رهبری برخودار هستند، خاطرنشان کرد: ایمان و اخلاص نیروهای مسلح الگو است و عبودیت و بندگی و توسل و تعبد در میان نیروهای مسلح برای همه آشکار است.
این مفسر قرآن‌ کریم با ذکر این مطلب که ما از قدرتی برخورداریم که تندبادهای بیگانگان نمی‌تواند شجره طیبه نظام اسلامی را بلرزاند، عنوان کرد: دشمنان اگر بخواهند هرگونه تحرکی علیه عناصر مردمی ما ایجاد کنند فورا جواب محکم دریافت می‌کنند این در حالی است که تروریست‌های بدذات با حمایت آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس وابسته مرتجع در مراسم رژه نیروهای مسلح یک اقدام تروریستی انجام دادند در حالی‌که در رژه سلاح نیروهای مسلح در سراسر جهان تفنگ بدون خشاب است.
وی با اشاره به این‌که کمتر از ۱۰ روز اقدام موشکی سپاه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت و گوشمالی به تروریست‌ها نشان داده شد، اظهار کرد: اقدام سپاه به رژیم صهیونیستی پیام داشت که موشک‌های ایران می‌تواند تمام نقاط نظامی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد این در حالی است که پیام اقدام موشکی ایران به مردم این بود که امنیت نظام سرلوحه کار نیروهای مسلح است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که امنیت خط قرمز ماست و اگر کسی بخواهد امنیت را مورد هدف قرار دهد بدون پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: اقدام سپاه به موقع و سریع بود کمااینکه امنیت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که شهدای امنیت برای مردم از تقدس و ارزش والایی برخوردار هستند، گفت: برای امنیت شهدای زیادی تقدیم کردیم این در حالی است که در قرآن امنیت مقدم بر عبادت است.

شهدا؛ معلم جاودانه بشریت

امام جمعه خرم‌آباد شهدا را معلم جاودانه بشریت دانست و افزود: اثر خون شهدا این است که انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک نظام زنده و پویا در حال پیشرفت است تا جایی‌که ایران تعیین‌کننده تصمیمات در منطقه است.
این مفسر قرآن کریم با ذکر این مطلب که به برکت خون شهیدان مردم ما منسجم و متحد در راه اهداف انقلاب قدم برمی‌دارند، اضافه کرد: در مکتب قرآن کسانی که با شهدا و امام شهدا پیمان بستند ملائکه بر آنان نازل می‌شود و بشارت حریت و آزادگی می‌دهد.
وی با اشاره به این‌که برگزار یادواره‌های شهدا را پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کسانی دانست که برای همیشه تاریخ زنده هستند، تصریح کرد: یادواره شهدا یادآوری نعمت‌هایی است که خداوند به ما ارزانی داشته است.

انتهای پیام

captcha