تأكید نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه بر سند تحول بنیادین
کد خبر: 3747916
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
مسعودی مطرح كرد:

تأكید نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه بر سند تحول بنیادین

گروه اجتماعی ـ نائب رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأكید بر اینكه توسعه جامعه مبتنی بر توسعه آموزش و پرورش است، گفت: نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه بر سند تحول بنیادین تأکید دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، اصغر مسعودی، نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی امروز، 26 شهریورماه در نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش و پرورش فارس و مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با تأكید بر اینكه توسعه جامعه مبتنی بر توسعه آموزش و پرورش است، گفت: آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه است.
وی افزود: چشم‌انداز آموزش و پرورش باید روشن، شفاف و قاطع باشد و آنچه که هست مجلس هم با تمام وجود از آموزش و پرورش حمایت کرده و حمایت خواهد کرد.
مسعودی همچنین با اشاره به تلاش‌های مجلس برای کمک به آموزش و پرورش، گفت: نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه بر سند تحول بنیادین تاکید دارند، کار دیگری که مجلس در قانون برنامه ششم داشته‌اند در قانون بودجه مبتنی بر تغییر کاربری فضاهای آموزشی است که می‌تواند کمک بسیار بزرگی به آموزش و پرورش باشد و می‌توان با عمل کردن به این قانون و این تبصره بسیاری از مشکلات را حل کرد.
تاکید بر توجه به فرسودگی مدارس، حل مشکل مسکن فرهنگیان، توجه به نیروی انسانی و روستاهای محروم و مرزی، کمک به تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی بضاعت، توجه به خروجی آموزش و پرورش و هویت فرهنگی نظام، تعامل عملی و اساسی با نمایندگان و برگزاری جلسات تخصصی برای رفع مشکلات موجود، جذب نیروی متخصص در آموزش و پرورش، توجه به سلایق دانش‌آموزان در انتخاب رشته، انعطاف‌پذیری قوانین و ... از دیگر مواردی بود که مسعودی به آن‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۲
0
0
نمایندگان و دولت وظیفه دارند با ارتباط صنعت و دانشگاه و مراکز علمی و نوبنیان در مسیر خودکفایی و ارتقا کالای ایرانی گام بردارند، دانشگاهها و مراکز علمی و نوبنیان باید در همه ی زمینه ها خودکفا شوند، خام فروشی تنها بازار ارز است و توسعه و پیشرفت سبب خودکفایی و ارز اوری و آینده نگری است و مسیولین اجرایی و نمایندگان محترم بنا به تعهد در مقابل خودکفایی و شکوفایی اقتصادی مردم مسیولیت بیشتری در پیشرفت کشور جهت حراست از کشور دارند
captcha