همکاری دانشگاه لرستان در تدوین، پژوهش و ویراستاری دانش‌نامه دفاع مقدس
کد خبر: 3742814
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
عزیزی خبرداد:

همکاری دانشگاه لرستان در تدوین، پژوهش و ویراستاری دانش‌نامه دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به انتخاب دانشگاه لرستان به‌عنوان دستگاه اجرایی متولی دانش‌نامه دفاع مقدس، گفت: در آینده‌ای نزدیک با به‌کارگیری گروه‌های علمی و با تخصیص بودجه در راستای تدوین، پژوهش و ویراستاری دانش‌نامه دفاع مقدس همکاری خواهیم داشت. ر

ع

به گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، پنج‌شنبه، هشتم شهریور در جلسه هماهنگی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان لرستان در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: ما با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارتباط نزدیکی داریم و با دستور استاندار به‌عنوان دستگاه اجرایی متولی دانش‌نامه دفاع مقدس، در آینده‌ای نزدیک با به‌کارگیری گروه‌های علمی و با تخصیص بودجه در راستای تدوین، پژوهش و ویراستاری دانش‌نامه دفاع مقدس همکاری خواهیم داشت.
وی افزود: علاوه‌بر بحث تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان، در تألیف و چاپ شش کتاب دفاع مقدس با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مشارکت و همکاری کرده و هزینه آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، دانش‌نامه دفاع مقدس استان لرستان با ۹۳۰ مدخل و محوریت‌های خاصی ازجمله محور‌های نظامی، اجتماعی و فرهنگی، نقش رزمندگان، مردم و نهاد‌های استان را در دفاع مقدس بیان می‌کند در قالب این دانشنامه می‌توان تمامی مسائل در حوزه ایثار و شهادت و نقش استان در دوران دفاع مقدس را به صورت جامع و کامل گردآوری کرد. این دانش‌نامه نقش مردم، سایر نهادها، سازمان‎ها، ادارات لرستان و تمام اقشار را در دفاع مقدس بیان کرده و اطلاعات دقیقی در این خصوص در اختیار پژوهشگران، محققان و نسل‌های آینده قرار می‌دهد.

انتهای پیام

captcha