حمایت دانشگاه لرستان از ۱۲ پایان‌نامه مرتبط با دفاع مقدس
کد خبر: 3742643
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

حمایت دانشگاه لرستان از ۱۲ پایان‌نامه مرتبط با دفاع مقدس

گروه فرهنگی ــ رئیس دانشگاه لرستان به حمایت این دانشگاه از ۱۲ پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد با موضوعات پژوهشی مرتبط با دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حمایت از این پایان‌نامه‌ها با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان صورت می‌گیرد.

حمایت دانشگاه لرستان از ۱۲ پایان‌نامه مرتبط با دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، چهارشنبه، هفتم شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با ذکر این مطلب که اگر دانشگاه‌ها به‌سمت مهارت‌آفرینی نروند تعطیل می‌شوند، اظهارکرد: وزارت علوم نیز به‌دنبال تجمیع دانشگاه‌ها است.
وی تجهیز خوابگاه‌ها و تاسیس مرکز شتاب‌دهی در دانشگاه لرستان را حرکت به سمت مهارت‌آفرینی دانست و افزود: سرانه فضای دانشگاه ۱۴ متر مربع است.
عریزی به وجود رشته تربیت بدنی در سه مقطع تحصیلی دانشگاه لرستان اشاره و گفت: اما پیگیر ساخت استخر هستیم.
رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر ضرورت حمایت از پایان‌نامه‌های پژوهشی، خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه‌های رشته‌های آزمایشگاهی تا چهار میلیون تومان است.
وی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه لرستان اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون با رعایت خطوط قرمز، دو جریان فکری در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و خوشبختانه در جریان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی مناسبی برگزار شده است.
عزیزی گفت: تاکنون با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ۱۲ پایان‌نامه در زمینه دفاع مقدس حمایت شده است‌.
رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، خاطرنشان کرد: باید به درس‌های عملی، به‌طور سخت‌گیرانه‌تر توجه شود.
وی به تحصیل شش دانشجوی خارجی در دانشگاه لرستان اشاره کرد و گفت: مهر امسال ۱۰ دانشجوی خارجی پذیرش خواهیم داشت این در حالی‌است که جذب دانشجوی خارجی، حرکت به سمت بین‌المللی شدن دانشگاه است.
عزیزی در ادامه به آمار دانشجویان دانشگاه لرستان اشاره کرد و با ذکر این مطلب که با احتساب مراکز اقماری دانشگاه، تعداد هشت هزار و ۷۵۰ دانشجو در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: بر مبنای ظرفیت اعلام شده پذیرش دانشگاه لرستان در مهرماه امسال هزار و ۶۰۰ دانشجو خواهد بود.

انتهای پیام

captcha