رقابت نخبگان در مسابقه اینترنتی «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»
کد خبر: 3725203
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

رقابت نخبگان در مسابقه اینترنتی «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»

گروه جامعه ــ مسابقه ملی کتابخوانی اینترنتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن با حضور مستعدین تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در سه سال اخیر برگزار می‌شود.

رقابت نخبگان در مسابقه اینترنی «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»

به گزارش ایکنا؛ مسابقه ملی کتابخوانی اینترنتی اندیشه نخبگانی 29 تیرماه، از ساعت 8 تا 10 به صورت چندگزینه‌ای با حضور مستعدین تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در سه سال اخیر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سامانه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان به نشانی farhangi.bmn.ir با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود سؤالات را مشاهده و به آن‌ها پاسخ دهند.

مسابقه ملی اینترنتی اندیشه نخبگانی با محوریت مقدمه کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» از صفحه 37 تا 39 و هفت درس بخش اول این کتاب (بخش ایمان)؛ شامل ایمان1و 2، ایمان از روی آگاهی، ایمان زاینده و همراه با تعهدات عملی، ایمان و پایبندی به تعهدات و نویدها1 و 2، از صفحه 45 تا 180 برگزار می‌شود.

این کتاب حاصل سخنرانی­‌های مقام معظم رهبری در سلسله جلسات ماه مبارک رمضان سال 1353 است که به کوشش انتشارات صهبا منتشر می­‌شود.

یادآوری می‌شود، جایزه نفرات اول تا سوم این مسابقه نیم سکه بهار آزادی، نفرات چهارم تا ششم 500 هزار تومان و نفرات هفتم تا دهم 300 هزار تومان است.

انتهای پیام

captcha