راه‌یافتگان کاشانی به بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت+اسامی
کد خبر: 3725151
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

راه‌یافتگان کاشانی به بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت+اسامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ اسامی برگزیدگان و راه‌یافتگان دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مرحله کشوری بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حمیدرضا گیلاسی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: آزمون‌های بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مرحله دانشگاهی در ۱۰ رشته شامل رشته‌های احادیث اهل‌ بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، مفاهیم صحیفه سجادیه، مفاهیم نهج‌البلاغه و حفظ سوره واقعه در 11 حوزه امتحانی در دانشگاه برگزار شد.
وی با اشاره به ثبت نام ۱۵۴۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآنی گفت: از این تعداد ۳۳۲ نفر در بخش دانشجویی، ۱۱۴۶ نفر در بخش کارکنان و ۶۲ نفر از اساتید شرکت کردند.
گیلاسی افزود: طبق اعلام دبیرخانه دانشگاهی جشنواره در هر رشته به ازای ۵۰ شرکت‌کننده یک نفر که حد نصاب نمره را در آزمون مربوطه کسب کرده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 23 مردادماه به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این بخش میزبان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، قم، شهرکرد و یزد است.
نتایج بخش کتبی بیست‌و‌سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سه بخش دانشجویان، کارکنان و اساتید به شرح زیر است:

اسامی راه‌یافتگان کاشانی به بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت اعلام شداسامی راه‌یافتگان کاشانی به بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت اعلام شداسامی راه‌یافتگان کاشانی به بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت اعلام شد

جواد کریمی
انتهای پیام

captcha