دیدار معاون عمرانی استاندار لرستان با شهید زنده لرستانی
کد خبر: 3720742
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

دیدار معاون عمرانی استاندار لرستان با شهید زنده لرستانی

گروه اجتماعی ـ هم‌زمان با سالروز شهادت امام علی(ع)، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به همراه وحید رشیدی، شهردار خرم‌آباد و حمید رشیدی، مشاور استاندار لرستان با سیدنورخدا موسوی، شهید زنده لرستان دیدار کرد.

دیدار معاون عمرانی استاندار لرستان با شهید زنده لرستانی

به گزارش ایکنا از لرستان، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام علی(ع)، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به همراه وحید رشیدی، شهردار خرم‌آباد و حمید رشیدی، مشاور استاندار لرستان با جانباز صددرصد و شهید زنده وطن سید نورخدا موسوی دیدار کردند.
مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، دیدار با شهید زنده را توفیقی بزرگ دانست و از صبر و ایثار خانواده شهید زنده لرستان تقدیر کرد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به جامعه ایثارگران به‌عنوان چشم و چراغ نظام اسلامی ایران، گفت: پرستاری از این عزیز فرصتی بزرگ است که خداوند به هر کسی عطا نمی‌کند.
وی در پاسخ به سؤال همسر شهید زنده که گفتند من یک زن بودم و بار این سختی را با لذت به دوش کشیدم، خاطرنشان کرد: شما صد مرد نه بلکه هزار مرد هستید.
مرادپور با ابراز رضایت قلبی از دیدار با این خانواده آسمانی، عنوان کرد: دیدن بدن مطهر و پاک آقا سید نورخدا که بعد از ده سال آثار زخم بستری نداشت، انسان را به یاد طراوت بدن شهدای بسیجی عملیات مرصاد انداخت که حتی بعد از یک هفته از شهادت‌شان، بدن‌هایشان عطر خاصی داشت.
یادآور می‌شود، سیدنورخدا موسوی منفرد، جانباز ۱۰۰ درصدی به شهید زنده لرستانی شناخته می‌شود کمااینکه از این شهید زنده دو یادگار به‌نام سیده زهرا و سیدمحمد به‌جامانده که ده سال است در کنار مادر از این مرد آسمانی پرستاری می‌کنند.

انتهای پیام

captcha