دیدار مدیرکل و کارکنان اوقاف لرستان با خانواده شهید زنده لرستانی
کد خبر: 3710130
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

دیدار مدیرکل و کارکنان اوقاف لرستان با خانواده شهید زنده لرستانی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل و کارکنان اوقاق و امور خیریه لرستان شنبه، هشتم اردیبهشت با سیدنورخدا موسوی، شهید زنده لرستانی دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان به‌همراه جمعی از کارکنان و معاونین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، شنبه، هشتم اردیبهشت با سیدنورخدا موسوی، جانباز صدردصدی و شهید زنده لرستان دیدار کردند.
دراین دیدار صمیمی که در منزل این شهبد زنده انجام گرفت، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ضمن بیان جایگاه رفیع جانبازان و شهدا و خانواده آنان خطاب به همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی گفت: اجر و قرب عمل شما در نزد پروردگار کمتر از مقام شهید نیست که چنین صبورانه و با تعهد کامل درحال خدمت به این شهید زنده هستید.
در پایان این دیدار تابلویی از امامزاده محمد(ع) مزین به نام شهید زنده سید نورخدا موسوی به خانواده این شهید زنده لرستانی تقدیم شد.

یادآور می‏‌شود، شهید زنده سیدنورخدا موسوی ازپرسنل مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که در درگیری با گروهک تروریستی ریگی درشرق کشور مجروح و به مدت 10 سال است که بدون داشتن تحرک و توان حرکت در منزل بستری است و توسط همسر و فرزندانش از ایشان مراقبت می‌شود.

انتهای پیام

captcha