تحقق حمایت از کالای ایرانی؛ در گرو اقدام جهادی
کد خبر: 3701652
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
ملکشاهی‌راد مطرح کرد:

تحقق حمایت از کالای ایرانی؛ در گرو اقدام جهادی

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تحقق حمایت از کالای ایرانی در گرو اقدام جهادی است، گفت: مقام معظم رهبری با درکی متعالی از شرایط اقتصادی کشور، سال ۹۷ را به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی، نام‌گذاری کرده است.

‌به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه، یکم فروردین در جمع خبرنگاران با بیان این‌که خداوند متعال در نوروز فرصتی به ما داده تا شکرگزار رحمت الهی و نظاره‌گر بهار زیبا باشیم، بهار را فصل حیات و زنده شدن طبیعت دانست و اظهارکرد: از درگاه خدای متعال خواستاریم تا سال 97 در سایه توجهات ولی‌عصر(عج) سالی پُر از نشاط و برکت برای ملت شریف ایران و مردم ولایت‌مدار لرستان باشد.
وی گفت: در آستانه سال نو و باز شدن برگی دیگر از دفتر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این بار نیز مقام معظم رهبری با درکی متعالی از شرایط اقتصادی کشور و نام‌گذاری این سال به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی، مسیری مشخص و معین را پیش روی همه مردم و مسئولان نهادند تا ایران ما در مسیر اقتصاد پویا گام بردارد و در راستای عملی کردن و تحقق شعار سال تلاش جهادی داشته باشند.
ملکشاهی‌راد اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه ما عملی کردن شعار سال و منویات مقام معظم رهبری است که اقدامات جهادی همه ما را می‌طلبد و لذا برای به مصداق رسیدنش و عمل به آن دست در دست هم تا حصول نتیجه تلاش خواهیم کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امید آن‌که سال جدید سال عبور از بحران‌های اقتصادی و شکفتن خنده بر لبان همه مردم ایران اسلامی و به‌ویژه لرستان سرفراز بوده و به پیام نوروزی رهبر، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

captcha