استمرار طرح حافظان قرآن کریم تا اردیبهشت ۹۷ به دلیل عملکرد اوقاف ناحیه ۳ تهران
کد خبر: 3700561
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

استمرار طرح حافظان قرآن کریم تا اردیبهشت ۹۷ به دلیل عملکرد اوقاف ناحیه ۳ تهران

مسئول فرهنگی اوقاف ناحیه ۳ تهران از استمرار طرح حافظان قرآن کریم تا اردیبهشت ۹۷ به دلیل عملکرد اوقاف ناحیه ۳ تهران و موسسه نور ولایت ثقلین خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: حجت‌الاسلام نقوی گفت: طرح حافظان قرآن کریم آخر سال 96 به پایان می‌رسد اما مسئول فرهنگی اوقاف ناحیه 3 تهران به دلیل عملکرد خوب موسسه نور ولایت ثقلین طرح تربیت حافظین قرآن این طرح را تا انتهای اردیبهشت 97 ادامه می‌دهد تا خود را برای اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان آماده می‌کند.

وی افزود: مرحله هفتم حضور دانش‌آموزان در طرح حافظان قرآن کریم در سال آینده اجرایی می‌شود. به همین دلیل می‌کوشیم تا در همین راستا براساس همکاری موسسه نور ولایت ثقلین تعداد زیادی از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داده و با کیفیت و جدیت بهتری این طرح را ادامه دهیم، ضمن اینکه با تلاش بیشتری می‌کوشیم با تعداد زیادی از موسسات قرآن تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

مسئول فرهنگی اوقاف ناحیه 3 تهران تصریح کرد: بیش از 3400 نفر از اداره اوقاف ناحیه 3 تهران در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده بودند.

حجت‌الاسلام رحیم بابایی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان تهران درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این استان گفت: 34 هزار و 471 نفر در این آزمون شرکت کرده بودند.

انتهای پیام

captcha