تقدیر از ۲ قاری و حافظ قرآن عضو طرح «اسوه»/ برگزاری مراسم اختتامیه در خوزستان
کد خبر: 3699538
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

تقدیر از ۲ قاری و حافظ قرآن عضو طرح «اسوه»/ برگزاری مراسم اختتامیه در خوزستان

همزمان با برگزاری بخش دوم هشتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم «اسوه» در استان خوزستان از دو قاری حافظ قرآن عضو این طرح تقدیر می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: هشتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم با عنوان «اسوه» باحضور 42 نفر از قاری قرآن کریم از روز هفدهم اسفندماه آغاز شده و تا بیست‌وپنجم همین ماه ادامه دارد که بخش اول آن در تهران برگزار شد و قرآن‌آموزان اسوه‌ای برای اجرای بخش دوم این طرح، راهی استان خوزستان و سرزمین راهیان نور شدند.

بخش دوم هشتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم «اسوه» که در خوزستان برگزار می‌شود از 2 قاری عضو طرح که اخیراً حافظ قرآن شدند از جمله؛ سبحان قاری از گروه شمس و محمدمهدی بیگی از گروه فجر تقدیر بعمل خواهد آمد که این مراسم سه‌شنبه 22 اسفندماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای آبادن برگزار می‌شود.

به گفته دست‌اندرکاران برگزاری هشتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم «اسوه»، چندی پیش مهدی شیروی از قاریان قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب به تلاوت قرآن پرداخته بود که قرار است در مراسم سه‌شنبه 22 اسفندماه در آبادن، انگشتر معظم‌له به این قاری نوجوان هدیه شود.

همچنین تقدیر از خانواده‌های شهدای قرآنی منا، بازدید از سرزمین راهیان نور، برگزاری محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های هشتمین دوره طرح آموزشی تربیتی قاریان نوجوان و جوان قرآن کریم «اسوه» در بخش دوم است که از فردا به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha