مدیریت فضای مجازی در مواقع بحران ضروری است
کد خبر: 3674026
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
معاون عمرانی استانداری قزوین:

مدیریت فضای مجازی در مواقع بحران ضروری است

گروه اجتماعي: معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در زلزله اخیر در فضای مجازی به‌منظور مدیریت بحران و جلب حمایت‌های مردمی تجربه خوبی صورت گرفت که نیازمند ساماندهی بیشتر و بهتری است.

به گزار خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، علی فرخ‌زاد معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار امروز 27 آذر در جلسه مشترک شورای مدیریت بحران و شورای تأمین استان اظهار کرد: در زلزله ا خیر کرمانشاه استان قزوین جزو استان‌های معین انتخاب شد که هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان برای امدادرسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی وجود داشت.
وی افزود: 80 دستگاه ماشین‌آلات به مناطق زلزله‌زده جهت امدادرسانی و آواربرداری اعزام کردیم که هم‌اکنون در حال آواربرداری و امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور هستند.
معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: با توجه امکانات توانستیم هماهنگی خوبی در بخش بازسازی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: موضوع مدیریت و فرهنگ‌سازی در حوزه فضای مجازی یک تجربه خوبی صورت گرفت که باید فضای مجازی در مواقع بحران، مدیریت شود.
فرخزاد گفت: در زلزله اخیر در فضای مجازی به‌منظور مدیریت بحران و جلب حمایت‌های مردمی تجربه خوبی صورت گرفت که نیازمند ساماندهی بیشتر و بهتری است.
وی با اشاره به اجرای مانور طرح زمستانی گفت: در سطح کشور به‌طور میانگین سالانه 19 هزار نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند که در مقایسه با کشته‌شدگان زلزله اخیر کرمانشاه باید اذعان کنیم هرروز در سطح جاده‌های کشور با زلزله مواجه هستیم.
معاون عمرانی استاندار یادآور شد: با توجه به حجم ترددهای که در محورهای مواصلاتی استان قزوین صورت می‌گیرد در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که درگذر زمان اجرایی خواهد شد.

captcha