رژيم صهيونيستی در انديشه اعدام مبارزان فلسطينی
کد خبر: 3673986
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

رژيم صهيونيستی در انديشه اعدام مبارزان فلسطينی

حزب ليبرمن؛ وزير جنگ رژيم صهيونيستي از توافق مقامات سياسي اين رژيم براي ارائه پيش نويس لايحه اي به پارلمان با هدف صدور مجازات اعدام براي مبارزان فلسطيني خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب ويگدور ليبرمن وزير جنگ رژيم صهيونيستي، موسوم به اسرائيل بيتنا، با صدور بيانيه اي از توافق ميان مقامات سياسي اين رژيم براي ارائه پيش نويس لايحه اي به پارلمان با هدف صدور مجازات اعدام براي مبارزان فلسطيني خبر داد.
بر اساس اين گزارش، در اين لايحه مجازات اعدام درخواست شده است اما هدف اصلي آن مبارزان فلسطيني است.
به طور کلي عبارات بيانيه حزب ليبرمن در هاله اي از ابهام قرار دارد اما بر اساس تهديدهاي قبلي ليبرمن، هدف اصلي آن مبارزان فلسطيني است.
در اين بيانيه با اشاره به سران شش حزب سياسي شرکت کننده در کابينه ائتلافي اسرائيل آمده است مجمع سران ائتلافي در نشست امروز بر سر مفاد لايحه درخواست مجازات اعدام به توافق رسيدند.
اين بيانيه مدعي شد: قانون در اين زمينه بايد بسيار ساده و بسيار صريح و روشن باشد - کساني که به کشتار غير نظاميان دست مي زنند بايد به اعدام محکوم شوند.
در اين بيانيه به نقل از ليبرمن تصريح شده است که اگر اين لايحه در پارلمان اسرائيل تصويب و به قانون تبديل شود، هر گونه اميدواري اسراي فلسطيني را که پس از زنداني شدن ممکن است در چارچوب تبادل زندانيان آزاد شوند،  از بين خواهد برد.
رژيم صهيونيستي در سال 2011 بيش از يک هزار اسير فلسطيني را به ازاي آزادي گيلعاد شاليت نظامي اسرائيلي که مدت پنج سال در نوار غزه در اسارت بود، آزاد کرد.
در اين بيانيه به تاريخ دقيقي براي ارسال اين لايحه به پارلمان اسرائيل به منظور تصويب اشاره نشده است.

captcha