اهدای یکصد هکتار زمین توسط خیرین خوشاب برای فعالیت‌های بسیج
کد خبر: 3673939
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

اهدای یکصد هکتار زمین توسط خیرین خوشاب برای فعالیت‌های بسیج

گروه شهرستان‌ها: فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب اظهار کرد: در طی سه سال گذشته، یکصد هکتار زمین توسط خیران برای فعالیت‌های بسیج در شهرستان خوشاب اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سید ابوطالب حسینی، فرمانده سابق سپاه خوشاب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوشاب صبح امروز 27 آذر در سلطان آباد برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر 115 حلقه صالحین در این شهرستان در حال فعالیت است، اظهار کرد: در تمام دوران مسئولیتم در این شهرستان تلاش کردم تا وحدت و همدلی را در بین مسئولان شهرستان حفظ و زیاد کنیم.
وی با شاره به اینکه 15 گروه جهادی بسیج در خوشاب در حال خدمت به محرومان هست، ادامه داد: یکصد میلیون تومان برای زلزله زدگان کمک جمع آوری شد که برای این عزیزان از طرف سپاه خوشاب ارسال شد.
حسینی با بیان اینکه در این مدت سه ساله یکصد هکتار زمین از طرف خیران شهرستان خوشاب اهدا شده، افزود: از این زمین‌ها برای ساخت اردوگاه تفریحی، اردوگاه قدس و محلی برای استقرار نظامیان شهراستفاده خواهد شد.

اهدای یکصد هکتار زمین توسط خیرین خوشاب برای فعالیت‌های بسیج
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حیدرعلی یوسف زاده، امام جمعه شهرستان خوشاب با تأکید بر اینکه شهرستان خوشاب دارای بیش از 260 شهید است که 14 تن از این شهدا روحانی هستند، تصریح کرد: در هیچ کجای کشور شهرستانی با این مشخصات و دارای روستای نمونه ایثارگری با بیش از 45 شهید نداریم.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و گرانی ارزاق عمومی در کشور، افزود: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است و سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با ورود در حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تا کنون موفق عمل کرده است.
امام جمعه خوشاب با بیان اینکه عزت کشور و عزت دین ما در گرو مدافعانی مانند سردار همدانی و سردار سلیمانی و مدافعان مرزهای امنیت کشور است، گفت: نیروهای نظامی کشور ما فراتر از قوانین نظامی برای دفاع از انسانیت عمل می‌کنند.

اهدای یکصد هکتار زمین توسط خیرین خوشاب برای فعالیت‌های بسیج
وی ی با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیون کشور اگر به شغلشان به عنوان یک کار اداری نگاه کنند ضرر کرده‌اند، ابراز کرد: پاسداران باید به وظیفه و تکلیفشان عمل کنند.
حجت‌الاسلام یوسف زاده با اظهار اینکه باید زمان شناسی را در عمل به وظیفه شناخت، بیان کرد: پایگاه‌های بسیج باید در این دوران سرباز جنگ سایبری تربیت کنند.
در ادامه محمود حامد، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در اولین روز کاری خودش با بیان اینکه تمام تلاش خودم را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی به کار خواهم گرفت، گفت: تلاش می‌کنم تا شرمنده خون شهدا نشوم.

اهدای یکصد هکتار زمین توسط خیرین خوشاب برای فعالیت‌های بسیج
سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها تهدید نگران کننده برای کشور، تهدیدات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: رسالت بسیجی این است که مردم خودمان را در مقابل تهدیدات فرهنگی بیمه کنیم.

وی با بیان اینکه در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب از مرزها عبور کرده است، گفت: خیلی از آزادی خواهان دنیا از هر دین و آئینی که هستند انقلاب ما را به عنوان الگوی خودشان قرار داده‌اند.
غفورپور با بیان اینکه دو عنصر اصلی در پیشرفت انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است با اشاره به نقش رهبری امام خمینی(ره)، ادامه داد: نفوذ معنوی حضرت امام(ره) و قدرت ناشی از ایمانشان نقش خیلی مهمی در پیروزی و تداوم انقلاب داشت.
وی دلیل دوم پیشرفت انقلاب اسلامی را حضور و پیروی مردم از دستورات امام(ره) بیان کرد و افزود: هر گاه این دو عنصر در کنار هم نباشند، جهان اسلام دچار مشکلات فراوانی شده که این روزها بخشی از آن را در دنیا شاهد هستیم.
سردار غفورپور با اظهار اینکه اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید از دستورات ولی‌فقیه اطاعت کنیم، تصریح کرد: عصر ما دوران خطرناکی است و هر چقدر جلوتر برویم به دلیل نفوذ و پیشرفت انقلاب اسلامی در دنیا، دشمنی دشمنان اسلام و شیوه‌های دشمنی آنان بیشتر و جدیدتر می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه خون دویست هزار شهید هشت سال دوران دفاع مقدس انقلاب ایران اسلامی را بیمه کرد، گفت: عراق تقریبا نصف کشور ما جمعیت دارد ولی تا قبل از حمله داعش هشتصد هزار کشته و تلفات در جنگ داده‌اند، بدون اینکه نتیجه‌ای به دست بیاورند.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: اگر ما راه حق را زیر پرچم ولایت و رهبری طی کنیم، نتایج و سود زیادی به دست می‌آوریم.
وی با اشاره به داشتن بصیرت، دشمن شناسی و عمل به موقع ابراز کرد: تاریخ نشان داده است که اگر در زمان مناسب و به وقت خودش به فرمان و دستورات رهبری عمل نکنیم، باید چند برابر قبل هزینه بدهیم بدون آنکه نتیجه داشته باشد و نمونه آن‌ را در وقایع کربلا و عدم حمایت مردم از امام حسین(ع) می‌توان دید که پس از آن  قیام توابین و قیام حره شکل گرفت ولی خیلی دیر شده بود.
سردار غفورپورگفت: هر کس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد باید هر کاری که می‌تواند برای پایداری و قدرت انقلاب اسلامی به ویژه در جنگ فرهنگی انجام دهد.

captcha