ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» به 44 هزار دانشجوی یزدی
کد خبر: 3655236
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» به 44 هزار دانشجوی یزدی

گروه فرهنگی: مسئول آموزش و جذب اساتید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: از سال 87 تاکنون 44 هزار دانشجو در استان یزد و در غالب 66 واحد دانشگاهی درس «آشنایی با دفاع مقدس» را گذرانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از اداره کل حفظ آثار یزد، علیرضا فضلی، مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد اظهار کرد: 97 جلسه با مسئولان مختلف دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی سطح استان برگزار شد که ماحصل این جلسات ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه یزد، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، شهید مطهری تفت، شهید صدوقی، حضرت رقیه، امام علی، فنی و حرفه‌ای میبد و شهید بهشتی اردکان بود.
مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد ادامه داد: مهرماه امسال حدود 55 کلاس و یک‌هزار و 923 دانشجو تاکنون درس آشنایی با دفاع مقدس را جزو واحدهای درسی نیمسال خود دریافت کرده‌اند.
فضلی بیان کرد: از سال 87 تاکنون 44 هزار دانشجو در استان یزد و در غالب 66 واحد دانشگاهی درس «آشنایی با دفاع مقدس» را گذرانده‌اند.
وی افزود: در استان یزد 60 استاد دارای مجوز برای تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در حال فعالیت هستند که از این تعداد 10 نفر دکترای پزشکی، 9 نفر دکترای فنی، 15 نفر کارشناسی ارشد دافوس و باقی اساتید کارشناسی ارشد دیگر رشته‌ها است که چهار نفر از این اساتید از بانوان هستند.
captcha