چهارمحال و بختیاری می‌تواند در آینده ورزش کشور نقش‌آفرینی کند
کد خبر: 3655229
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
سلطانی فر:

چهارمحال و بختیاری می‌تواند در آینده ورزش کشور نقش‌آفرینی کند

گروه اجتماعی: وزیر ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری به دلیل استعدادهایی که در رشته‌های ورزشی همچون دوومیدانی دارد، می‌تواند در آینده ورزشی کشور نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مسعود سلطانی‌فر، صبح امروز 29 مهرماه در بازدید از ورزشگاه تختی فارسان در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری و افتتاح و بازدید از چند پروژه، اظهار کرد: در این بازدیدها به دنبال چاره‌اندیشی مشکلات ورزشی استان با هماهنگی مسئولان استان هستیم. 
وی با اشاره به پروژه بزرگ سالن سرپوشیده دوومیدانی بروجن با اعتبار 160 میلیارد ریال، افزود: امیدواریم این پروژه با اهمیت که برای توسعه ورزش دوومیدانی استان ساخته شده است، زمینه موفقیت هرچه بیشتر ورزشکاران استان که دارای ظرفیت بالایی در این رشته هستند، را فراهم سازد. 
وزیر ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری به دلیل استعدادهایی که در رشته‌های ورزشی همچون دوومیدانی دارد، می‌تواند در آینده ورزشی کشور نقش‌آفرینی کند. 
سلطانی‌فر گفت: امیدواریم با تکمیل پروژه‌ها و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌ریزی مناسب در دو تا سه سال آینده، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم. 
وی با اشاره به دیدار با سمن‌های جوانان و هیات‌های ورزشی در سفر یک روزه خود به استان، تصریح کرد: در این نشست به دنبال این هستیم که با مسائل، مشکلات، پیشنهادات و ایده‌های جوانان مطلع شده و زمینه مشارکت آن‌ها را در امور برنامه‌ریزی اجرایی و نظارتی استان ایجاد کنیم. 
سلطانی‌فر اضافه کرد: با توجه به وضعیت اعتباری، لازم است شرایطی را فراهم کنیم که از تمامی استعدادها در نقاط مختلف کشور اعم از نقاط روستایی، عشایری، مرزی و محروم  استفاده کرده و زمینه بروز این استعدادها را فراهم سازیم. 
وی ادامه داد: امیدواریم با چند برابر شدن اعتبارات هیات‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها امسال در زمینه استعدادیابی بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم. 
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه در زمینه استعدادیابی خیز خوبی برداشته‌ایم تا بتوانیم جمع بیشتری از استعدادهای جوانان را تحت پوشش قرا ر دهیم. 

captcha