افتخار ما خدمت به‌مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است
کد خبر: 3653715
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

افتخار ما خدمت به‌مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است

کانون خبرنگاران نبأ: شهردار منطقه 13 در دیدار با خانواده معظم شهدا، گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و حفظ دستاوردهای انقلاب‌اسلامی ایران، تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان استوار دوم شهید تقی نقی‌لو و رضا مرادی‌نسب با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل به‌‌عمل آورد.
در این دیدار شهردار منطقه 13 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، برای خانواده شهدا آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد و گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.
شهردار منطقه 13 عنوان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب‌اسلامی ایران، تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب است.


هاله حاتمی
captcha