زائران اربعین در مرز مهران از 96 گیت تردد می‌کنند
کد خبر: 3638241
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بختیاری:

زائران اربعین در مرز مهران از 96 گیت تردد می‌کنند

گروه اجتماعی: مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه زائران اربعین در پایانه‌ی مرزی مهران از 96 گیت تردد می‌کنند، گفت: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون فوت وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از ایسنا، کامران بختیاری، مدیر پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: در تلاشیم که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند.
وی با بیان اینکه 96 گیت در این مرز آماده تردد زائران اربعین است، افزود: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون فوت وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است.
بختیاری عنوان کرد: مرز مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین است و همچنین مهمان‌نوازی مردم ایلام و استقبال از تردد زائران از این مرز با هیچ جای دنیا قابل‌مقایسه نیست.
مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه اولویت تردد زائران اربعین مرز مهران است، تصریح کرد: از مسئولان ارشد کشوری درخواست داریم به این مرز توجه جدی کنند تا بتوانیم بهتر خدمات به زائران ارائه کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد: پایانه مرزی مهران نسبت به سال گذشته در ایام اربعین از رفاهیات بیشتری برخوردار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از این مرز در آرامش و راحتی کامل صورت می‌گیرند، افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به‌صورت شبانه -روزی برای ایجاد امنیت و آرامش مرز و تردد بدون دغدغه زائران و مسافران پای‌کار هستند.
captcha