فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3589367
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
استاندار گیلان:

فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی هستند

گروه اجتماعی: استاندار گیلان گفت: متأسفانه برخی می‌خواهند خانواده‌های معظم شهدا و اینگونه ارزش‌ها را برای فکر و اندیشه خود در انتخابات هزینه کنند اما فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی و رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید هنرمند محمد کاری مژدهی در رشت که به مناسبت هفته بزرگداشت هنر با حضور جمعی از مدیران برگزار شد، حضور در جمع خانواده‌های شهدا را توفیقی برای مسئولین دانست و اظهار کرد: بسیار خرسندیم که خداوند توفیق حضور در خانواده‌های شهدا را نصیب ما کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان معظم شهدا در زمان خردسالی و حتی قبل از تولد والدین خود را از دست دادند، افزود: به هر میزان که تلاش کنیم قطعا جایگزین مهر پدری نخواهد بود اما خدمت به این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت: الحمدالله فرزندان عزیز شهدا مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه را به خوبی درک می‌کنند و در کارهای خود موفق هستند.

نجفی تصریح کرد: متأسفانه برخی می‌خواهند خانواده‌های معظم شهدا و اینگونه ارزش‌ها را برای فکر و اندیشه خود در انتخابات هزینه کنند اما فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های نظام اسلامی و رهبری هستند.

وی بیان کرد: شما عزیزان با تمامی مشکلات، در مسائل کاری، اداری و اجتماعی استوار و علاقمند به راه و آرمان شهدا و رهبری در تلاش هستید.

استاندار گیلان ادامه داد:  برای مسئولین خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ره آورد و پشتوانه خدمتی است.

گفتنی است، شهید هنرمند محمد کاری مژدهی که در حوزه تئاتر فعالیت داشت در سال 61 در عملیات بیت المقدس در سن 21 سالگی به فیض شهادت نائل آمد. 

به گزارش ایکنا، گیلان 47 شهید هنرمند دارد.
captcha