توصیه‌های رسانه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس ایلام برای ایام اربعین
کد خبر: 3543382
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

توصیه‌های رسانه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس ایلام برای ایام اربعین

گروه اجتماعی: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان ایلام گفت: اطلاع‌رسانی دقیق در برنامه‌ریزی مردم و مسئولان برای ساماندهی و تسهیل تردد زائران بسیار تأثیرگذار است.

فرهاد اسدی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق در زمینهٔ اربعین توسط رسانه‌ها به‌ خصوص خبرگزاری‌ها علاوه بر این‌که مسیر خدمات دستگاه‌های اجرایی را هموار می‌کند در برنامه‌ریزی مردم و مسئولان هم بسیار تأثیرگذار است.
وی با بیان این‌که رسانه‌ها در ایام اربعین به این نکته باید توجه کنند که مسائل و موضوعات به تردد زائران را منطبق با واقعیت و ظرفیت‌ها موجود بیان کنند تا مشکلی پیش نیاید، تصریح کرد: رسانه‌ها باید نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را ایفا کنند و مشکلات اربعین متناسب با واقعیت‌ها را به گوش مسئولان برسانند.
اسدی از زائران خواست اخبار و اطلاعات مربوط به اربعین را از طریق رسانه‌ای رسمی و معتبر دریافت کنند و به ‌هیچ‌ وجه به شایعات گوش نکنند.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان ایلام با بیان اینکه مردم هرگونه بی‌نظمی و ناامنی را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند، عنوان کرد: تمام رده‌های پلیس برای خدمات به زائران اربعین در آماده‌باش کامل هستند.
captcha