تمهیدات سپاه امیرالمؤمنین(ع) برای ایام اربعین
کد خبر: 3543378
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

تمهیدات سپاه امیرالمؤمنین(ع) برای ایام اربعین

گروه اجتماعی: جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از بهره‌گیری از پهپاد توسط سپاه برای تأمین امنیت زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

عبدالصاحب طهماسبی، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار در مرز مهران برخوردار است و تمامی امکانات خود را در این زمینه بسیج کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه در بخش‌های مختلف ازجمله برای تسهیل در تردد، برقراری امنیت، اسکان و پذیرایی در مرز بین‌المللی مهران آماده خدمات‌رسانی است، افزود: زمینه‌سازی برای اسکان ۱۰ هزار نفر از زائران شرکت ‌کننده در کنگره عظیم اربعین در مرز بین‌المللی مهران صورت گرفته است.
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با رویکرد و نگاه مردم محوری و میزبانی از اربعین و محوریت خادمی اربعین توسط مردم اقدامات خوبی پیش‌بینی‌ شده است.
وی در پایان افزود: دو اردوگاه به ظرفیت هر یک پنج هزار نفر نیز برای امسال در دست اقدام است که این اردوگاه‌ها در مدخل ورودی پایانه و دیگری در داخل خود پایانه است.
captcha