زائران بدون گذرنامه به مرزها نیایند
کد خبر: 3542907
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
اشتری:

زائران بدون گذرنامه به مرزها نیایند

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران از زائران خواست بدون داشتن روادید و گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز دوازدهم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در مرز بین‌المللی مهران گفت: پلیس آمادگی کامل برای برگزاری رزمایش اربعین را دارد و  تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل در تردد زائران از مبدا حرکت تا مقصد که پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه است اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در مرز مهران به دلیل استقبال زائران از این مرز اندیشیده شده و تمام رده‌های پلیسی در مرزها برای ارائه خدمات مربوطه استقرار می‌یابند، تصریح کرد: تمهیدات ترافیکی و امنیتی با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر، اورژانس، سپاه پاسداران، مرزبانی اندیشیده شده وهمه پای کار هستند و پلیس گذرنامه به صورت شبانه‌روزی و در سه نوبت در شبانه‌روز به متقاضیان دریافت گذرنامه و ویزا خدمت ارائه می‌کنند.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از 40 روز گذشته تاکنون 1 میلیون گذرنامه صادر شده و در کمتر از 72 ساعت گذرنامه تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: با نظارت پلیس امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات محور ایلام – مهران را حل کنیم.
اشتری با تاکید بر اینکه مسیرهای فرعی در جاده‌های ایلام برای تردد اضطراری خودرو زائران در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: زائران اتباع بیگانه از مرز شلمچه تردد کنند.
وی در پایان از زائران خواست بدون گذرنامه و روادید قانونی به مرزها مراجعه نکنند.
captcha