زائران اربعین از حمل بار اضافه خودداری کنند
کد خبر: 3542380
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
میرزابیگی:

زائران اربعین از حمل بار اضافه خودداری کنند

گروه اجتماعی: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: زائران از حمل بار اضافه خودداری کنند چون موجب اذیت شدن آنها در حین پیاده‌روی می‌شود.

جلال میرزابیگی، رییس پلیس پیشگیری و دبیر قرارگاه امام علی (ع) ویژه اربعین استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام اظهار کرد: همه زائران باید از محل سکونت خود ویزا دریافت کنند و در غیر این صورت از مبادی ورودی استان از تردد آن‌ها به مرز جلوگیری می‌شود.
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: زائران بدون روادید قانونی به‌ هیچ ‌عنوان نمی‌توانند از مرز خارج شوند لذا از زائران درخواست داریم حتماً با گرفتن روادید قانونی نسبت به شرکت در این رزمایش بزرگ حضور پیدا کنند.
دبیر قرارگاه امام علی(ع) ویژه اربعین استان ایلام با بیان اینکه زائران از حمل بار اضافه خودداری کنند چون موجب اذیت شدن آنها در حین پیاده‌روی می‌شود، عنوان کرد: زائران سفیران و آینه تمام نمایی نظام اسلامی ایران هستند لذا باید رعایت تمام شئونات اسلامی و قانون در این رزمایش شرکت کنند.
میرزابیگی با بیان اینکه امسال پلیس به‌ هیچ ‌عنوان اجازه تردد بدون گذرنامه و ویزا نمی‌دهد لذا زائران تکلیف خود را بدانند و نسبت به این مهم اقدام کنند، تصریح کرد: زائران در زمینهٔ ترافیکی قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد گره ترافیکی و ماندن در ترافیک نباشند.
رییس پلیس پیشگیری و دبیر قرارگاه امام علی (ع) ویژه اربعین در ایلام با تأکید بر اینکه با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی و ایجاد مزاحمت برای زائران اربعین مرز مهران برخورد قاطع می‌شود، افزود: پلیس با تمام توان پای‌کار است زائران نگران نباشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۰
0
0
توجه به توصیه‌های امنیتی و ایمنی زائرین کمتر دجار مشکل خواهند شد
captcha