تقويت سیستم‌های ارتباط الکترونيکی در پايانه مرزی مهران
کد خبر: 3542244
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
یاری عنوان کرد:

تقويت سیستم‌های ارتباط الکترونيکی در پايانه مرزی مهران

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سيستم ارتباطی الکترونيکی در مکان‌های مختلف بخصوص پايانه مرزی مهران تقويت ‌شده و در اربعين امسال ديگر قطعی ارتباط نخواهيم داشت.

نورعلی ياری، فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: با برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته تمام دستگاه‌ها بخصوص پليس در بخش‌هاي مختلف آماده ارائه خدمت به زائران عتبات عاليات هستند.
وي با بيان اينکه در سال گذشته همراهي مردم بسيار تأثیرگذار بود و امسال کميته‌هايي با پشتيباني مردم براي ارائه خدمات به زائران تشکيل‌شده است، افزود: سيستم ارتباطي الکترونيکي در مکان‌هاي مختلف بخصوص پايانه مرزي مهران تقويت‌شده و امسال ديگر قطعي ارتباط نخواهيم داشت.
فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: امسال گيت‌هاي ورود و خروج مرز بین‌المللی مهران به 96 مورد افزايش پيدا کرده و در سه نوبت در حوزه‌هاي مختلف به زائران ارائه خدمات مي‌کنند.
وي با اشاره به اينکه بدون وقفه و به ‌صورت شبانه‌روزي به زائران از ورود تا خروج از استان بخصوص در شهر و مرز مهران و محورهاي مواصلاتي استان با همکاري مرزباني خدمات ارائه مي‌کنيم، تصريح کرد: به‌ صورت ويژه از رده‌های مختلف نيروي انتظامي براي کنترل امور و ارائه خدمات بهتر به زائران کمک مي‌گيريم.
فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه در طول مسير تردد زائران از ورودي حميل تا مرز مهران 33پاسگاه پليس مستقر خواهيم کرد، عنوان کرد: هدف پليس خدمت به مردم است و با کوچک‌ترين بي‌نظمي و ايجاد مزاحمت براي زائران امام حسين (ع) بدون تعارف برخورد قانوني مي‌کنيم.
ياري تأکید کرد: در حوزه ترافيکي و نظارت بر پارکينگ خودروها به‌ صورت شبانه‌روزي 10 روز قبل اربعين و 10 روز بعد اربعين خدمات ارائه مي‌شود و از زائران مي‌خواهيم در پارکينگ‌هايي پارک کنند که تحت نظارت پليس باشد.
captcha