دوره خبرنگاری قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3483844
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

دوره خبرنگاری قرآنی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم اظهار کرد: با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دوره آموزشی خبرنگار قرآنی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

محمدعلی اسدتاش، مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یکی از نهادهای فعال فرهنگی در استان قم و در عرصه دانشگاهی، جهاددانشگاهی واحد استان قم است.

وی افزود: دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم، در راستای توسعه فعالیت‎های خود در زمینه فراگیر کردن آموزش قرآن و فعالیت‎های فرهنگی در این زمینه اقدام به برگزاری برنامه مشترک با این نهاد علمی و فرهنگی و پژوهشی کرده است.

مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم اظهار کرد: در همین راستا، با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دوره آموزشی خبرنگار قرآنی ویژه دانشجویان است.

وی گفت: این دوره آموزشی با هدف توسعه فعالیت‎های رسانه‌‏ای در زمینه قرآن و شناسایی ظرفیت‎های رسانه‎ای دانشجویان در زمینه قرآن کریم برگزار خواهد شد.

اسدتاش بیان کرد: این دوره با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، پس از فروردین ماه سال آینده آغاز می‏شود و به در 12 جلسه آموزشی دانشجویان، آموزش دیده و گواهی خود را دریافت کرده و پس از قبولی و دریافت گواهی، به عضویت کانون خبرنگاران دانشگاه قم در می‎آیند.

captcha