تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن اداره‌کل راه‌آهن جنوب
کد خبر: 3477190
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن اداره‌کل راه‌آهن جنوب

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان مسابقات قرآن اداره‌کل راه‌آهن جنوب 5 اسفند تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحیم فیصل‌زادگان، مسئول ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی راه‌آهن جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه در مرحله استانی و کشوری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌ایم، افزود: 5 اسفند از هشت رتبه برتر این مسابقات در رشته‌‌های مفاهیم، حفظ، قرائت و هنری تجلیل خواهد شد. در رشته قرائت در مرحله استانی به ترتیب عبدالحسین جرفی، علی عفراوی، مجید خلیل حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

فیصل‌زادگان در ادامه از کسب رتبه برتر کشوری در رشته هنری توسط زهرا دریانورد خبر داد و گفت: رشته مفاهیم بر اساس کتاب دقایقی با قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار شد که سید عبدالرضا فاضلی، سید امیر موسوی و محمود بندری به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله استانی شده‌اند.

مسئول ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی راه‌آهن جنوب در ادامه با اشاره به اینکه محمد فاضلی در رشته حفظ 5 جزء موفق به کسب رتبه برتر استانی شده است، تصریح کرد: از این برگزیدگان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی بعد از نماز ظهر و عصر با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان راه‌آهن جنوب تجلیل می‌شود.

وی در پایان از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد طریق‌القدس و مساجد تابعه در ایام فاطمیه اول خبر داد و افزود: مداحی این مراسم سوگواری را عبدالقادر دسومی برعهده خواهد داشت.

یادآور می‌شود سخنرانی مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) را حجت‌الاسلام رحیم فیصل‌زادگان بر عهده خواهد داشت.

captcha