دوست و همسایه؛ شرح دعای امام سجاد(ع) در رامهرمز
کد خبر: 3427128
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

دوست و همسایه؛ شرح دعای امام سجاد(ع) در رامهرمز

گروه اجتماعی: نشست شرح دعای امام سجاد(ع) با موضوع دوست و همسایه امروز، ۱۰ آبان‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) رامهرمز برگزار می​شود.

سیدعلی طباطبایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به جهت نیازها و ضرورت‌های فرهنگی جامعه، نشست «در محضر صحیفه» با موضوع «شرح دعای 26 صحیفه سجادیه با موضوع دوست و همسایه» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به اهمیت نیازسنجی در برگزاری برنامه​های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و گفت: امروز یکی از آفت‌های برنامه‌های فرهنگی این است که هدفدار نیست؛ لذا پیشنهاد شد که موضوعات کاربردی همچون رفتار با پدر و مادر در صحیفه سجادیه، اخلاق با دوست و همسایه در صحیفه سجادیه و ... در این نشست​ها مطرح شوند؛ اینها موضوعاتی است که امروز به آنها نیاز داریم.

طباطبایی اظهار کرد: این نشست امروز یکشنبه 18 محرم مصادف با 10 آبان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان‌ تشکیل می‌شود.

یادآور می​شود؛ ویژه‌برنامه «در محضر صحیفه» از سری برنامه​های دومین کنگره ملی امام سجاد(ع) است که به همت دبیرخانه کانون​های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در 14 شهرستان در حال برگزاری است.

captcha