شیفتگان اهل بیت(ع) در بارگاه منور رضوی با محبوب نجوا می‌کنند
کد خبر: 2953259
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
از ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه؛

شیفتگان اهل بیت(ع) در بارگاه منور رضوی با محبوب نجوا می‌کنند

گروه اجتماعی: زائران و مجاوران حرم رضوی از تاریخ ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه با حضور در رواق دارالهدایه در مراسم قرائت ادعیه و زیارت این آستان شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: برنامه‌های نجوا با محبوب و فقه و زندگی، مجموعه مراسماتی است که در قالب قرائت زیارت منسوب به حضرت علی(ع) در روزهای چهارشنبه، 27 اسفندماه تا چهارشنبه، 12 فروردین‌ماه در رواق دارالهدایه حرم رضوی برای زائران این بارگاه اجرایی خواهد شد.

نجوا با محبوب

وی با معرفی ویژگی‌های برنامه نجوا با محبوب اظهار کرد: در این برنامه مناجات امیرالمومنین(ع) در مسجد کوفه و سایر ادعیه و زیارات متناسب با ایام فاطمیه در جمع زائران و گروه‌های زیارتی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: امیرعارف، مهدی سروری و محمدعلی خورشیدی از اساتید حوزه و دانشگاه از ساعت 3 تا 4:30 بامداد در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی به تبیین موضوعات تعیین شده می‌پردازند، همچنین در اینم راسم با اهدای نمک متبرک و کتاب از حاضران پذیرایی می‌کنیم.

فقه و زندگی

وی، فقه و زندگی را عنوان برنامه دیگر ایام نوروز فاطمی اعلام کرد و گفت: در این برنامه معنوی زیارت امین‌الله توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می‌شود و اساتید اداره پاسخگویی نیز به بیان احکام می‌پردازند.

معاون تبلیغات ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: مکان برگزاری این مراسم در رواق دارالهدایه و مرکز پاسخگویی حرم رضوی است که بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا با مطرح کردن موضوع احکام پر کاربرد و مورد نیاز زائران و نیز توزیع نمک متبرک و کتاب احکام زندگی تشکیل می‌شود.

یادآور می شود، این برنامه ها از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی برای زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) درنظر گرفته شده است.

captcha