مراسم بزرگداشت «هفته مهندسی و بسیج مهندسین» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 2870527
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

مراسم بزرگداشت «هفته مهندسی و بسیج مهندسین» در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر ستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی از برگزاری همایش هفته مهندسی و بسیج مهندسین در روز سه‌شنبه، پنجم اسفند‌ماه در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی، مهندس داریوش بهبودی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی از برگزاری همایش روز مهندسی در روز سه‌شنبه، پنجم اسفند ماه در مشهد خبر داد و گفت: همایش روز مهندسی با هدف هم افزایی و همسویی بین مهندسان استان در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و افزایش توان مهندسان کشور در توسعه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی افزود: این همایش با حضور جمع کثیری از مهندسان و مدیران استان از ساعت هشت صبح روز پنجم اسفند‌ماه در سالن همایش‌های صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه‌های این ستاد به مناسبت هفته مهندسی و بسیج مهندسی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها از 30 بهمن‌ماه با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا در مجموعه فرهنگی شهدای گمنام دانشگاه آزاد ‌و صدور بیانیه میثاق با شهدا، همزمان با نماز ظهر و عصر آغاز شده است.

بهبودی ادامه داد: روز دوم اسفندماه نیز نشست خبری با حضور مسئولان نظام های مهندسی و بسیج مهندسین در سالن جلسات نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا و تقدیر از خانواده شهدای مهندسان شاخص در روز سوم اسفندماه در تالار مجتمع فرهنگی رضوان خبر داد و گفت: روز دوشنبه، چهارم اسفندماه نیز جشنواره فارغ‌التحصیلی دانشجویان مهندسی برگزار می‌شود که از از اساتید و دانشجویان شاخص مهندسی در تالار دانشکده علوم دانشگاه فردوسی تقدیر خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه، هفتم اسفند‌ماه نیز 100 نفر از دانشجویان مهندسی استان در بازدیدی علمی، از پروژه عمرانی خط 2 قطار شهری مشهد دیدن می‌کنند.

captcha