گروگان گيری نمی تواند اراده محكم ملت ما را خدشه دار كند
کد خبر: 1976210
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱

گروگان گيری نمی تواند اراده محكم ملت ما را خدشه دار كند

گروه سياسی: مسؤول دفتر سياسی مركز مديريت حوزه علميه خراسان با اشاره به اسارت 28 ساله چهار تن از جوانان ايران در بند رژيم صهيونيستی گفت: اين گروگان گيری ها نمی تواند اراده محكم ملت ما را خدشه دار كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، حجت الاسلام سيدجعفر حسينی يگانه، مسؤول دفتر سياسی مركز مديريت حوزه علميه خراسان با تبريك سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامی گفت: آزادگان انسان در واقع زجرشيدگان انقلاب و انسان های وارسته ای هستند كه شب ها در محراب عبادت و روزها در ميدان رزم برای آزادی مرزوبوم اسلامی و سربلندی ولايت فقيه جانفشانی می كردند.
وی افزود: اگر تحمل زحمات و رنج های آزادگان در اردوگاه های دشمن نبود امروز استقلال و آزادی ما همچون بسياری از كشورها از سوی استكبار جهانی زير سوال رفته بود.
حجت الاسلام حسينی يگانه اظهار داشت: به فرموده معصوم(ع) مومن از آهن محكم تر است چراكه اهن وقتی گداخته شد به هرشكلی درامده و از هم می پاشد ولی انسان های مومن اينگونه نيستند و هرچه شكنجه شوند ولو تا پای جان از اعتقادات و انديشه هاشان دست برنمی دارند.
مسؤول دفتر سياسی مركز مديريت حوزه علميه خراسان با تأكيد براينكه ايثارگری ها و سختی هايی كه رزمندگان در اسارت متحمل شدند هيچ گاه نبايد فراموش شود تصريح كرد: انقلاب ما يك انقلاب مكتبی و بر مبنای ولايت است، رزمندگان ما در مكتب ولايت ساخته شده بودند و از هيچ چيز جز خدا هراس نداشتند.
وی با بيان اينكه به تعبير امام راحل، جبهه و جنگ دانشگاه انسان‌سازی بود ابراز داشت:‌ امروز كه نسبت به دوران انقلاب و جنگ تحميلی مظاهر دنيوی و مادی زندگی بيشتر شده است جوانان ما اگر می خواهند راه شهدا را ادامه دهند بايد مانند آنان در بندگی خدا و خلوص نيت كوشا بوده در خط ولايت حركت كنند و هماره برای دفاع از حريم ولايت آماده باشند.
حجت الاسلام حسينی يگانه با اشاره به اسارت 28 ساله چهار تن از جوانان ايران در بند رژيم صهيونيستی گفت: دشمن هميشه به دنبال ايجاد رخنه در نظام اسلامی بوده و اقدام ددمنشانه صهيونيست ها در گروگان گيری فرزندان اين مرزوبوم هم در همين راستا صورت گرفته است غافل از اينكه با اين گروگان گيری ها نمی تواند بر وحدت و اراده مستحكم ملت ايران خدشه ای وارد كند.
وی تأكيد كرد: مردم و مسؤولان بايد آزادی و پيگيری سرنوشت اين عزيزان را از مجامع بين المللی مطالبه كرده و رشادت های آنان را هرگز از ياد نبرند.
گفتنی است احمد متوسليان وابسته نظامی سفارت ايران در لبنان، كاظم اخوان عكاس خبرنگار ايرنا، سيدمحسن موسوی كاردار سفارت و محمدتقی رستگارمقدم در چهارم جولای 1982 مصادف با 14 تير 1361 در حالی كه با ماشين ديپلماتيك به مقصد سفارت ايران در بيروت در حركت بودند، در پست بازرسی برباره توسط نيروهای فالان‍ژ لبنان دستگير و به رژيم صهيونيستی تحويل داده می شوند.
عليرغم ادعای صهيونيست ها، طبق اسناد و شواهد موجود اين چهار نفر زنده اند و در زندان های اين رژيم به سر می برند.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر می توانند به پايگاه www.4diplomats.com مراجعه كنند.
captcha