پخش مجموعه نمایش‌های رادیویی با موضوع بارگاه رضوی از رادیو معارف
کد خبر: 1446351
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

پخش مجموعه نمایش‌های رادیویی با موضوع بارگاه رضوی از رادیو معارف

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: رادیو معارف مجموعه نمایش‌های رادیویی با موضوع مشترک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) را از برنامه باغ تماشا پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام ثامن حضرت علی بن‌ موسی‌الرضا(ع)، مجموعه نمایش‌های رادیویی با موضوع بارگاه رضوی از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.

این نمایش‌های رادیویی که توسط هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، به بیان جایگاه و اهمیت بارگاه مطهر رضوی در طول دوران مختلف تاریخی به‌ویژه قرون ششم و هفتم هجری و زمان حمله مغول‌ها به ایران پرداخته و حکایت‌هایی را که بر این بارگاه ملکوتی گذشته است را در قالبی جذاب و نمایشی بازگو می‌کند.

این نمایش‌های رادیویی به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد و کارگردانی مشترک امیر بختیاری و محمد عمرانی بر اساس نوشته‌هایی از سعید تشکری و با بازی جمع کثیری از هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و در 10 قسمت از 9 تا 20 شهریور 93 هر روز به جز جمعه‌ها روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

برنامه «باغ تماشا» کاری از واحد نمایش هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17 از رادیو معارف پخش می‌شود و علاقه‌مندان به دریافت نمایش‌های رادیویی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف مراجعه کنند.

captcha